søndag den 9. december 2012

Hey honey! I hate you!

Hallo mennesker!

Har alle haft en god dag indtil videre? Ikke mig i hvert fald..:-(
Min (bedste)"veninde", lad os kalde hende BV: syntes at jeg var blevet for omklamrende.. Så jeg har valgt at ignorer hende.

Normalt er vi tre piger: BV, lad os kalde den anden for NBV, og mig. Vi lavede en masse sammen, vi arbejdede tit sammen når vi skulle lave projekter, og sådan noget.

Da vi blev mikset sammen til tre nye klasser (jeg går i syvende), begyndte min BV at forandre sig en del, hun gik meget op i sit udseende og begyndte at opfører sig lidt dulleagtigt..derfor begyndte NBV og jeg at være sammen uden hende, nogle gange. Så var det at NBV og BV syntes at jeg blev for omklamrende. Fint nok, så jeg fandt bare nogle andre, at være sammen med. Så begyndte jeg at blive rigtig gode venner med den dreng som NBV og jeg godt kan li', som i li'-li'.<3<3<3 Det blev NBV jo så sur over.

Så, den 1. december, ville NBV pludselig gerne være sammen med mig, jeg har først fundet ud af for nyligt hvorfor.

Vores lærer besluttede at vi skulle have nissevenner, hvilket faktisk er overraskende sjovt! Jeg trak så BV, heldige mig, huh? ;) NBV og jeg besluttede os at tage op i byen sammen, en dag efter skole, for at ordne nissevennegaverne, plus pakkelegsgaver. Vi går ind på en lille café, for at få varmen, og så begynder BV så at skrive:

BV: altså er det meningen i skal blive ved med at ignorer mig?!:(:'(

Mig: vi ignorer dig ikke, du må også komme til os!

BV: TROR DU IKKE OGSÅ AT JEG HAR PRØVET?!?!?!?!

Mig: Slap af! du går altså også uden os! Prøv at tænke på hvordan jeg havde det, da dig og NBV ignorerede mig!!!

BV: Hør lige her søster lystig, helt fra starten af var det mig der var meget sammen med, hmm, lad os kalde hende V, og så kommer du og tager hende fra mig. DET SAMME GØR DU MED NBV!

(V kom til mig!)

Mig: For helved! Dte er sgu da ikke mig der tager dem fra dig! Lær at dele med andre!

BV: DET KAN JEG JO IKKE NÅR DU TAGER DEM HELE TIDEN!!!

Mig: Du må meget undskylde, at dine veninder kommer til mig! Det er jo for pokker ikke min skyld!

BV: Jo, det er jo din skyld, for det er dig der tager dem!

Mig: Det er ikke min skyld!

BV: JO DET ER!!

Mig: NEJ! Jeg gider ikke snakke med dig, jeg er faktisk sammen med en anden veninde!

BV: DET KAN RENDE MIG!

Mig: Du kan rende mig!

Sjovt nok, holdt hun kæft efter det..

Så lader jeg hende være sammen med NBV hele dagen og er sammen med en anden pige. Så skriver jeg og spørger om hun er tilfreds, så svarer hun:

Den eneste grund til at du ikke var sammen med NBV var fordi V var kommet tilbage (V havde været syg, de tog foregående dage)


Så nu kommer det egentlige spørgsmål: Hvad syntes i? Var jeg for meget og tager jeg hendes veninder? Eller overdriver hun?

Love Nadja!<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar